Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.Szanowni Państwo, w związku z nowymi wymaganiami dotyczącymi ochrony danych osobowych określonymi w Ogólnym Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (tzw. RODO), niniejszym przedstawiamy Państwu informację o przetwarzaniu Państwa danych osobowych w związku z zawarciem umowy. Prosimy o zapoznanie się z tą informacją wchodząc w zakładkę "polityka prywatności"

Halowa Sportowa Olimpiada Dzieci "Mikołajki 2012"

Dodano .

I   CEL IMPREZY
- edukacja poprzez sport
- promocja prozdrowotnych, społecznych, edukacyjnych i wychowawczych wartości sportu wśród uczestników
- promocja pozytywnych zachowań w sporcie w ramach idei Fair Play, nabycie pozytywnych wzorców zachowań na obiektach sportowych,
- aktywizacja wolontariuszy do pomocy w organizacji imprezy.

II   ORGANIZATOR
- Chełmskie Towarzystwo Krzewienia Kultury Fizycznej
- Ministerstwo Sportu i Turystyki
- Zarząd Główny TKKF w Warszawie
- Urząd Miasta Chełm
- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji  

III PARTONAT MEDIALNY
Radio BON – TON

IV  TERMIN I MIEJSCE
07 grudzień 2012r. godzina 09:00 – Miejska Hala Sportowa, ul Graniczna 2 w Chełmie

V   UCZESTNICTWO
W olimpiadzie uczestniczą 10 osobowe reprezentacje dzieci 5 – 6 letnich z placówek przedszkolnych. Z reprezentacji 8 osób bierze udział w konkurencjach rekreacyjno – sportowych, a 2 w konkursie plastycznym.
Zgłoszeń, poprzez dostarczenie imiennych list zawodników z zaznaczeniem liczby dzieci kibicujących, należy dokonać do dnia 03 grudnia 2012r. w biurze Chełmskiego TKKF ul. I Pułku Szwoleżerów 15 A, tel. 82 – 565 10 26, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

VI  W PROGRAMIE
-    Wyścig piłek „uszatek” – każdy zawodnik, siedząc na gumowej piłce i trzymając rękami wystające „uszy” pokonuje podskokami odległość ok. 10m Powrót do swojego zespołu z piłką w ręku, przekazanie piłki następnemu zawodnikowi.
-    Rzuty kółkiem hula – hop na pachołki – Każdy z zawodników wykonuje po 3 rzuty z odległości 2m.
-    Sztafeta biegowa – każdy z zespołu pokonuje dystans 10m (wahadłowo). Pierwszy z zawodników na sygnał startuje z pałeczką, biegnie i przekazuje pałeczkę następnemu zawodnikowi. Kolejne dziecko biegnie dopiero, gdy trzyma pałeczkę w dłoni;
-    Rzut gumową piłką do koła hula – hop. Każdy z zawodników wykonuje po 1 rzucie do koła hula – hop zawieszonego na wysokości ok. 1,5m..
-    Sprawnościowy tor przeszkód – ze startu bieg do tunelu, przejście przez tunel, slalom pomiędzy tyczkami, przełożenie koła hula – hop (od góry lub dołu) i powrót na linię mety po prostej.
-    Konkurs plastyczny „Idą Święta” (2 dzieci)
-    spotkanie ze św. Mikołajem.

VII PROGRAM MINUTOWY
godz.   8:50            Przyjazd ekip – weryfikacja zawodników
godz.   9:00            Uroczyste otwarcie
godz.   9:10            Gry i zabawy rekreacyjne, plener malarski „Idą Święta”
godz. 11:30            Uroczyste podsumowanie imprezy, wręczenie, dyplomów, medali i statuetek
godz. 11:45            Spotkanie ze św. Mikołajem.

VIII  NAGRODY
Dzieci startujące w konkurencjach i plenerze malarskim (10 osób) otrzymują medale. Wszystkie placówki otrzymują pamiątkowe statuetki z grawerką oraz dyplomy.

IX POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.    Nie będzie prowadzona punktacja generalna.
2.    Z 10-osobowej reprezentacji drużyna wyznacza 2 osoby do konkursu plastycznego,
3.    Organizatorzy zabezpieczają napoje (woda), obsługę sędziowską, techniczną, medyczną,
4.    Wszyscy uczestnicy imprezy ubezpieczeni są od następstw nieszczęśliwych wypadków.
5.    W trakcie przerw przy zmianach konkurencji reprezentacje mogą zaprezentować krótki program artystyczny lub indywidualne występy dzieci.
6.    Prosimy o dotrzymanie terminu zgłoszenia,
7.    Interpretacja regulaminu imprezy należy do Organizatora.

UWAGA!!! ORGANIZATORZY BARDZO PROSZĄ O TERMINOWE ZGŁOSZENIA.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY
I ŁĄCZYMY POZDROWIENIA

chelmministermarszalkfederacjaczwartkitafisazgtkkfpowiatmosirmpecmpgkprrosclip,